خدمات پس از فروش

خدمات شرکت تسنیم شامل موارد ذیل می گردد :

  • پاسخ سریع از سوی تیم های خدماتی.
  • خدمات اضطراری و خدمات Helpdesk .
  • برنامه های ارایه خدمات و نگهداری با ارایه گزارشهایی در مورد تاریخچه مراجعات و هزینه‌ها
  • توافق برای نگهداری برنامه‌ریزی شده به منظور پیشگیری از بروز خرابی های غیر ضروری و جلوگیری از تبدیل مشکلات کوچک به اقدامات تعمیراتی بزرگ.
  • آموزش دادن مشتریان و برنامه‌های حمایتی.
  • به روز‌رسانی محصولات به منظور تامین ایمنی ، احساس آرامش و عملکرد بهتر.
  • بررسی و ارایه توصیه‌های فنی در زمینه بهینه‌سازی و جایگزین کردن قطعات فرسوده جهت افزایش طول عمر سیستم‌ها.
  • حصول اطمینان از اینکه محصولات از تنظیمات ایمنی در نظر گرفته شده پیروی می کنند .
  • پرتال خدمات مشتریان به آدرس support.tict.ir
  • ارتباط از طریق پست الکترونیک به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • سامانه پیام کوتاه به شماره 5000141738
  • از طریق فکس به شماره 89771887-021
  • از طریق شماره تلفن 41064000-021

پیشنهاد ما :

پیشنهاد میگردد پس از اتمام دوران گارانتی محصول خود ، یکی از قرارداد‌های پشتیبانی را بسته به نیاز ، منعقد نمایید اما چنانچه شما هیچ قراردادی با شرکت منعقد نفرمایید، باز هم همواره از خدمات پس از فروش ما بهره‌ مند خواهید بود .

بدین معنا که در هنگام بروز هرگونه مشکل، می‌توانید به شرکت اعلام خرابی نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و انجام وظیفه می‌نمایند. با این تفاوت که در این حالت محصول شما سرویس ادواری نگردیده و از عمر مفید کمتری برخوردار خواهد بود.

هنگام حضور کارشناسان در محل، کلیه هزینه ها شامل ایاب و ذهاب، تعمیرات و تعویض قطعات، مطابق تعرفه دریافت گردیده و شامل هزینه‌های اضافی نخواهد شد.