خدمات پس از فروش
خدمات شرکت تسنیم شامل موارد ذیل می گردد :
- پاسخ سریع از سوی تیم های خدماتی.
- خدمات اضطراری و خدمات Helpdesk .
- برنامه های ارایه خدمات و نگهداری با ارایه گزارشهایی در مورد تاریخچه مراجعات و هزینهها
- توافق برای نگهداری برنامهریزی شده به منظور پیشگیری از بروز خرابی های غیر ضروری و جلوگیری از تبدیل مشکلات کوچک به اقدامات تعمیراتی بزرگ.
- آموزش دادن مشتریان و برنامههای حمایتی.
- به روزرسانی محصولات به منظور تامین ایمنی ، احساس آرامش و عملکرد بهتر.
- بررسی و ارایه توصیههای فنی در زمینه بهینهسازی و جایگزین کردن قطعات فرسوده جهت افزایش طول عمر سیستمها.
- حصول اطمینان از اینکه محصولات از تنظیمات ایمنی در نظر گرفته شده پیروی می کنند .
- پرتال خدمات مشتریان به آدرس support.tict.ir
- ارتباط از طریق پست الکترونیک به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
- سامانه پیام کوتاه به شماره 5000141738
- از طریق فکس به شماره 89771887-021
- از طریق شماره تلفن 41064000-021
پیشنهاد ما :
پیشنهاد میگردد پس از اتمام دوران گارانتی محصول خود ، یکی از قراردادهای پشتیبانی را بسته به نیاز ، منعقد نمایید اما چنانچه شما هیچ قراردادی با شرکت منعقد نفرمایید، باز هم همواره از خدمات پس از فروش ما بهره مند خواهید بود .
بدین معنا که در هنگام بروز هرگونه مشکل، میتوانید به شرکت اعلام خرابی نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و انجام وظیفه مینمایند. با این تفاوت که در این حالت محصول شما سرویس ادواری نگردیده و از عمر مفید کمتری برخوردار خواهد بود.
هنگام حضور کارشناسان در محل، کلیه هزینه ها شامل ایاب و ذهاب، تعمیرات و تعویض قطعات، مطابق تعرفه دریافت گردیده و شامل هزینههای اضافی نخواهد شد.